Вашата количка

Вашата количка е празна

Често задавани въпроси

Въпроси свързани с онлайн пазаруване

1.Натискам бутона Купувам, но нищо не става! Какво да правя?
Това е така, защото последните версии на Internet Explorer и Mozilla припознават натискането на бутона като Pop-up и го блокират. Най-често при блокиране се появява съобщение, което Ви уведомява, че са блокирани прозорци от този сайт. Кликнете на него с десния бутон на мишката и избeрате Always Allow Pop-ups From This Site, за да не Ви се налага да го правите отново.
2.Как ще получа поръчаното?
Доставката на поръчаната стока през елекронен магазин се извършва чрез куриерска фирма или чрез собствен транспорт на фирма ЯВОР до входа на сградата, посочена като адрес или в близост до нея, ако условията позволявят.
3.Какви са гаранциите, че ще получа стоката?
ЯВОР предпочита да преведете сумата по банков път, тъй като това е най-лесният начин да докажете (ако това някога е необходимо), че сте платили, тъй като при плащането в обслужващата Ви банка Вие ще получите вносна бележка за внесена сума на наше име. Моля, вписвайте във вносната бележка номера на вашата поръчка.
Съгласно българското законодателство това е форма на договор за доставка, който ние сме длъжни да изпълним.
4.По какъв начин мога да платя?
Начини за плащане:
1. Частично плащане по банков път преди доставка и остатъчно плащане в деня на доставка.
2. Цялостно плащане по банков път преди доставка.
3. За доставка с куриер, заплащането може да бъде с наложен платеж.
4. Плащане с кредитна или дебитна карта.
5.Мога ли да върна закупена от Вас стока?
Да, при условията на Закона за защита на потребителите.
6.Мога ли да направя нестандартна поръчка на мебели?
Ние считаме, че предлагаме достатъчно разнообразие от решения за интериора на Вашия дом, поради което се придържаме към политиката на предлагане на голямо изобилие от стандартни решения. За да задоволим Вашите индивидуални предпочитания, в нашите магазини ще ви предложим голям избор на цветове и дамаски. Мебелите в сайта се предлагат само в посочените стандартни размери и цветове. Ако все пак желаете индивидуален проект на кухня, моля посетете студиата ни за кухни по проект в следните магазини:
гр. София,
кв. Младост 4
Околовръстен път 265

гр. София,
кв. Надежда
ул. История Славянобългарска 13
(в сградата на Технополис, 2-ри етаж

гр. Бургас,
ул. Янко Комитов 6
МОЛ Галерия, 1-ви етаж.

гр. Пловдив,
бул. Мария Луиза 72
(бившата Полиграфия)

Ако желаете всякякъв друг индивидуален проект, моля пишете ни за Вашите изисквания на следния адрес: plamen@yavor.bg
След обработка на запитването Ви, ние ще се свържем с Вас за повече информация относно възможността за изработка, срокове, цени и т.н.

7.Мога ли бързо да получа поръчаното и какви са сроковете за доставка?
След като поръчате избрания продукт, наш служител ще се свърже с Вас, за да Ви даде необходимата информация относно доставката. В случай, че поръчаните от Вас стоки са в наличност, доставката може да стане по най-бързия начин чрез куриерска фирма до 5 работни дни (от предаването на пратката на куриера).
8.Изпращам въпрос относно даден продукт или мнение, а не ми се отговаря.
Моля, внимателно въведете e-mail адреса си в полето, като проверите за допуснати грешки. Много често екипът на ЯВОР не може да се свърже с потребителите, задаващи въпроси, поради грешно въведен e-mail. Съвет: ако до няколко дни нямате отговор от екипа на ЯВОР, моля изпратете отново писмо от друг Ваш е-mail, или ни потърсете на националния телефон: 0700/20920.
9.Цените, посочени в сайта, крайни ли са?
Да, посочените цени в сайта са крайни, с включен ДДС.
Цените са валидни само за електронния магазин на ЯВОР и се отнасят само за мебелите. Декорациите и електроуредите не са включени в цената.
10.Цветовете на снимките актуални ли са?
Възможни са несъответствия в цветовете от снимковия материал на сайта и действителните цветове на продуктите. Разминаването в нюансите може да се дължи на индивидуалните настройки на Вашият монитор.
11.Какво включват посочените размери?
Всички размери, посочени в описанието на продуктите, са външни и включват най-външните габарити, включително цокли и первази.
12.Гарантирана ли е поверителността на личните ми данни?
„Явор“ ООД е администратор на лични данни, регистриран по Закона за защита на личните данни. “Явор“ ООД гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни, предоставяна от клиентите. Разкриване е възможно единствено в случаите, когато информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, оправомощени със закон да изискват и събират информация съдържаща лични данни и при спазване на нормативно установения ред.
13.Мебелите, които поръчам, ще бъдат ли монтирани?
Мебелите се доставят опаковани, в разглобен вид. Ако желаете монтаж, моля заявете това при пускането на поръчката. Подробностите ще уточните, когато наш служител се свърже с Вас.

Въпроси свързани с обслужването

1. Не съм доволен от обслужването. На кого да се оплача?
В ЯВОР сме заинтересовани да Ви предложим качествено и компетентно обслужване, така че ако имате каквито и да са забележки, относно работата на нашия персонал, моля не се колебайте да ги споделите с нас. За съдействие можете да се обадите на националния телефон 070020920 или да изразите Вашето мнение чрез формата за споделяне на мнение. Същата се намира под картата на България с търговските обекти на компанията. ЯВОР гарантира Вашата конфиденциалност.
2. Гарантирана ли е поверителността на личните ми данни?
„Явор“ ООД е администратор на лични данни, регистриран по Закона за защита на личните данни. “Явор“ ООД гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни, предоставяна от клиентите. Разкриване е възможно единствено в случаите, когато информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, оправомощени със закон да изискват и събират информация съдържаща лични данни и при спазване на нормативно установения ред.
3. В кои градове има Ваши магазини?
Градовете, в които мебелна компания ЯВОР има магазини, са изобразени на картата на България в най-долната част на сайта. Чрез кликване на съответната област, може да получите повече информация за съответния търговски обект – местоположение, работно време, галерия със снимки и т.н.                                                                                                                                                   Моля, изберете от картата най-близкия до Вас град, в който има магазин на ЯВОР.

Въпроси свързани с кандидатстване за работа

1. Може ли да изпратя автобиография, мотивационно писмо и актуална снимка по пощата или да ги подам лично?
За по-бърза и точна обработка на Вашата кандидатура ние Ви съветваме да използвате нашата електронна система на кандидатстване. По този начин ние Ви гарантираме конфиденциалност на данните и по-бърз отговор!
2. Може ли да кандидатствам за повече от една позиция?
Да, можете да подадете документи за всяка една от свободните позиции, като за целта е необходимо да попълните електронния формуляр за кандидатстване и в прозорчето за Позиция, трябва да маркирате длъжностите, за които желаете да кандидатствате!
3. Как мога да разбера заплатата за длъжността, за която кандидатствам?
Заплащането за всяка една длъжност е конфиденциална информация, която се обсъжда по време на поредицата от интервюта, през които преминава подбора на всеки нов служител.
4. Как ще разбера дали ще ме извикат на интервю?
Отдел „Човешки ресурси“ има ангажимента да се свърже с Вас по телефона и да Ви отправи покана за интервю, ако разбира се, кандидатурата Ви е преминала успешно подбора по документи, ако кандидатурата Ви не е одобрена по документи, то Вие ще получите отговор на посочения от Вас e-mail.